Velar lite fram och tillbaka

Som vanligt får jag oerhört lite gjort under helgerna. Nu är snart ännu en till ända och jag har mest suttit och pillat med småsaker i manuset och inte direkt kommit framåt…

Jag har funderat en del på vad jag vill skriva och hur jag vill skriva. En idé som legat och grott ett tag har fått en övernaturlig tvist. För jag gillar ju sådana.  Och först och främst måste jag skriva för min egen skull.

Det här inlägget postades i Allmänt babbel. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Velar lite fram och tillbaka

  1. Sofia Fritzson skriver:

    Känner igen mig. Är en mästare på att vela. Tyvärr.

    Gilla

Kommentera

