Nanowrimo närmar sig

Visst, än är det några veckor kvar, men redan nu kan man fylla i information om det projekt man tänker skriva på under november.

Sedan kan man ju passa på att pryda sin blogg eller hemsida med en sån där lite fin wordcounter som ni ser till höger. Som om nano inte skulle innebära nog med press…

Däremot är jag inte alls säker på att mitt tilltänkta projekt kommer att överstiga den magiska 50 000-gränsen som Nanowrimo har. När jag tänker på storyn som jag vill berätta känns det mer som en kortroman. Så det är möjligt att jag får skriva något mer under månaden för att nå upp till ordmängden. Eller så skiter jag i det och räknar mig själv som en vinnare så snart berättelsen nått sitt slut. Vi får se.

Det här inlägget postades i Nanowrimo och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

