En bra start på veckan

I dag ska jag bli med ny skrivare! Den gamla la helt av förra veckan. Den slutade att mata fram papper och det kanske var lika bra med tanke på att patronen ändå var näst intill slut. En ny patron skulle dessutom kostat lika mycket som en halv skrivare.

Nu skriver jag inte ut så jättemycket och aldrig i färg, så någon superskrivare behöver jag inte. Men jag brukar gilla att korrläsa texter på papper. Jag vet inte vad det är, men av någon anledning har jag mycket lättare att hitta stavfel och annat när jag läser på papper. Vid datorskärmen är jag nästan ordblind i jämförelse…

Sedan hoppas jag på bokpaket idag. Den överlägset bästa sortens post! Finns det paket i lådan och H kommer ihåg att köpa skrivaren efter jobbet, kan det här bli den bästa måndagen på länge.

Det här inlägget postades i Allmänt babbel, Övrigt och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till En bra start på veckan

  1. Anna skriver:

    Bokpaket är alltid trevligt 🙂

    Gilla

Kommentera

