Namnfunderingar

Insåg just att jag måste bestämma mig för en titel till mitt varulvsmanus… och självklart har jag fått mer eller mindre hjärnsläpp.

Jag vill att det ska knyta an till storyn och känslan i berättelsen. Jag vill ha något spännande, som samtidigt osar lite romantik och gärna med en humoristisk twist. Hittills har jag inte kommit på något bra. Kanske borde jag fokusera på en av grejerna, men jag vill ju inte att titeln ska kännas missvisande heller.

Finns det någon som sitter på en alldeles lysande titel till en lagom spännande, övernaturlig kärlekshistoria med viss mått av mer eller mindre svart humor, får ni gärna hojta till 🙂

Det här inlägget postades i Skrivande och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

