En vecka kvar till Nanowrimo!

Bara en vecka kvar. Och jag har massor som behöver planeras innan dess. Dessutom är det höstlovsvecka. H har tagit ledigt och vi ska hitta på en massa skoj. Något säger mig att det inte kommer att bli så mycket tid att sitta vid datorn då…

Men jag har så lite kvar nu på manuset jag jobbar med att jag nästan är framme vid mållinjen. Det handlar bara om ett fåtal scener. Sedan är jag i mål! Underbart!

Det här inlägget postades i Skrivande och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till En vecka kvar till Nanowrimo!

  1. Nanon var så himla kul att vara med i. Har visserligen bara varit med en gång men fick då ihop ett ungdomsboksmanus på dryga 50000 ord att jobba vidare med. Hade gärna varit med i år men har fullt upp med ett annat manus… Hoppas du får ihop allt till årets Nano!

    Gilla

Kommentera

