67387 ord senare…

Är omskrivningen av varulvsmanuset äntligen klar och slutet som tidigare lyst med sin frånvaro är nu nedskrivet.

Vissa delar är fortfarande ganska råa, men jag har i alla fall något att arbeta vidare med. Och när jag läste epilogen blev jag så sugen på att sätta mig ner och börja skriva på uppföljaren med det samma.

Men nej det ska jag så klart inte göra. I morgon stundar Nanowrimo och ett nytt projekt. Så nu ska Hellre jagad av vargar få vila några veckor. Jag kommer nästan sakna Miriams svarta humor och tafattheten hos min varulv Jonathan. Men vi ses ju snart igen 🙂

Det här inlägget postades i Skrivande och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

