Skriva, skriva, skriva…och så lite Chris

Vi är inne på det andra dygnet av Nanowrimo-skrivande och det går faktiskt riktigt bra. Det är ju skönt om man slipper att köra fast redan första veckan. Jag har kul när jag skriver och försöker att inte känna för hög press när det kommer till kvalité.

På Nanosidan stod det att om projektet i fråga hade en framsida så ökade chansen för att man skulle nå de 50 000 betydligt. Nu är jag inte kapabel till att fixa ihop en framsida bara så där. Men jag fixade i alla fall en liten bild som får fungera som inspiration under månaden.

Jag har helt skamlöst snott en bild på nätet och sedan saboterat den totalt i paint och för det ber jag redan nu om ursäkt. Det kommer aldrig att bli någon illustratör eller formgivare av mig heller…

Inspiration

Lite mer om vad projektet handlar om spar jag tills en annan dag. Men det medverkar en snygg robot, som kanske eller kanske inte påminner om Chris Hemsworth. En katt finns visst också med på ett hörn…

Nu ska jag ta en paus i skrivandet. Till höger kan ni ser hur det har gått för mig hittills.

Det här inlägget postades i Nanowrimo och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Skriva, skriva, skriva…och så lite Chris

  1. Sofia Fritzson skriver:

    Det går ju jättebra för dig och vilken urgullig bild 🙂 🙂

    Gilla

Kommentera

