Fredag

Jag försöker låta bli att pilla med manuset idag och hittills har jag lyckats. Igår skickade jag iväg det till två testläsare för att få lite feedback på tempot, konflikten och de stora bitarna. Om historien håller och om man vill fortsätta att läsa, helt enkelt.

Och så var det Black Friday idag. Jag hade inte tänkt att köpa något och lyckades faktiskt hålla mig… ända fram tills för fem minuter sedan.

Det blev en bok, såklart. Och eftersom det var en av mina favoritförfattare så skulle jag ju ändå ha köpt den förr eller senare. Nu fick jag 20% rabatt och slog på stort och köpte den inbunden.

Det här inlägget postades i Allmänt babbel och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

