En liten paus

Sedan ett par dagar tillbaka har jag haft en välbehövlig paus från manuset. Men efter helgen tänker jag komma igen med nya tag och göra en sista genomgång av texten.

Tills dess ska jag nöjesläsa och titta på tredje säsongen av Bron innan den försvinner från SVTplay. Ett mål jag satte upp för mitt läsande under 2015 var att läsa fler böcker än vad jag köpte. Och för somliga kanske inte det låter så svårt, men för mig har det visat sig vara en riktig utmaning. Jag ligger nog plus minus noll just nu och då vet jag att det väntar många hårda klappar under granen. Därför ska jag undersöka om man kan överdosera romance i helgen. Idag har jag läst en het romance om en amerikansk fotbollsspelare, igår en om en australiensisk rubgyspelare. Jag som annars inte är mycket för sport måste ändå erkänna att i romance är det inte det minsta tråkigt. Men det beror kanske främst på alla de vältränade elitidrottarna…

Det här inlägget postades i Allmänt babbel och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

