Jullov=läslov?

Nja, så blev det inte riktigt. Trots jättespännande bokiga klappar. Nu när jullovet snart är förbi känns det som om jag inte fått något gjort, men det har jag förstås. Förutom att ha hunnit träffa en massa släkt och vänner vid upprepade tillfällen har vi hunnit tapetsera om hallen, handla möbler och skruva ihop möbler.

jag har även tjuvstartat lite med nästa manus och antecknat en massa viktiga saker i mitt lilla uggleblock. På måndag ska jag försöka att köra igång med manuset på allvar. Det vill säga öppna dokumentet varje dag och skriva lite. Jag hoppas att jag ska kunna skriva runt 5000 ord i veckan, men viktigast är ändå att jag kommer framåt i handlingen.

 

Det här inlägget postades i Skrivande och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Jullov=läslov?

  1. Sofia Fritzson skriver:

    Låter som en bra plan att få till en rutin!

    Gilla

Kommentera

