Från finlir till råmanus

Det är lite extra kämpigt att gå direkt från redigering och finlir till att skriva råmanus. Det är så lätt att jag sätter press på mig själv att det ska vara perfekt från början och det är det ju inte många texter som är. I alla fall inte de som jag skriver. Därför försöker jag att inte tänka för mycket när jag skriver nu, utan bara låta det flöda. Med tanke tävlingen har det gått sådär. Att säga att jag har svårt att fokusera skulle nog till och med vara en underdrift…

Men samtidigt är det förstås jättekul. Hur stressande det än är. Och jag har fått så många fina ord från vänner och bekanta. Många som säkert inte ens visste att jag gillar att skriva. Nu vet dom och det känns jättebra!

Det här inlägget postades i Okategoriserade, Skrivande och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Från finlir till råmanus

  1. Sofia Fritzson skriver:

    Responsen från både bekanta och obekanta är guld värd 🙂
    Kämpa på med manuset, heja heja!

    Gilla

Kommentera

