Måndag

Vardag igen. Efter att äldste sonen klivit på skolbussen hann jag skriva lite innan resten av gänget vaknade här hemma. Det blir inga rasande mängder av ord producerade just nu, men jag kommer i alla fall framåt, även om jag är långt ifrån NaNoWriMo-tempo.

Jag klurar på om jag ska börja titta på någon tv-serie för att få något annat i tankarna. Moster A som vet att jag är svag för romantik tipsade senast om North and South, filmatiseringen från 2004  efter Elizabeth Gaskells klassiker. Så den ska jag kolla upp.

Fler förslag tas tacksamt emot!

Det här inlägget postades i Allmänt babbel och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Måndag

  1. Sofia Fritzson skriver:

    Har du sett Jessica Jones? Den var jättebra!

    Gilla

Kommentera

