Lång dag

I dag ringde mobilens alarm redan kvart i fem. Det har varit en lång dag med andra ord. Klockan kvart över sex i morse styrde vi bilen mot Växjö. Klockan var runt sju på kvällen när vi var hemma igen. Alltså hade jag ingen större ork till att skriva på manuset. Men eftersom jag varit så duktig och skrivit åtta dagar i rad ville jag inte bryta min trend. Så jag satte mig en stund med datorn i sängen och lyckades faktiskt avsluta en scen som jag påbörjat tidigare i veckan.

Men inte bara det.

Jag passerade 20 000 ord också. Nu siktar jag mot nästa milstolpe.

Det här inlägget postades i Skrivande och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Lång dag

  1. Sofia Fritzson skriver:

    Hurra för 20k, bra kämpat!

    Gilla

Kommentera

