Radiodebut och män i kilt

Äntligen fredag och helg.

Men den här dagen har också varit något jag gruvat mig lite för. I dag kom nämligen en reporter från Sveriges Radio Skaraborg för att göra en intervju med mig. En direktsänd intervju visade det sig när hon väl kom hit och började plocka fram hörlurar och mikrofon.

Hur det gick? Det ska jag svara på när jag har vågat lyssna igenom inslaget…

Planen för resten av dagen är att varva ner i soffan, för det behövs det kan jag lova. Förhoppningsvis lyckas jag övertala Henrik om att lite män i kilt (Outlander) är vad som ska visas på vår TV ikväll.

Det här inlägget postades i Media och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Radiodebut och män i kilt

  1. Sofia Fritzson skriver:

    Du lät lugn och säker! Jättebra jobbat!

    Gilla

Kommentera

