Händelserik helg!

Det har varit en händelserik helg och skrivandet har inte fått så hög prioritet. I fredags gjorde jag som sagt radiodebut och nu när jag har lyssnat igenom inslaget måste jag säga att det faktiskt gick bättre än vad jag trodde när jag satt och svettades hemma i soffan med en mikrofon i ansiktet. Det kunde i alla fall gått bra mycket sämre och nu är jag en erfarenhet rikare.

Under lördagen var jag på Smålit i Jönköping tillsammans med Henrik. Det blev flera fina tillskott till bokhyllan, men de kommer jag berätta mer om i veckan på beasbokhylla.se.

Under söndagen var det kalas för hela slanten så idag när jag satte mig vid datorn och öppnade upp rätt dokument, var det lite trögt. Några ord blev det, inte ens hälften så mycket som jag hoppats på. Istället läste jag ut en bok och påbörjade två nya som jag började slalomläsa.

 

Det här inlägget postades i Allmänt babbel och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

