Fortsatt flyt

Under början på veckan har skrivandet gått över förväntan. Jag har som mål att skriva 5000 ord i veckan. Vissa veckor går det hur lätt som helst. Andra veckor, om jag har mycket annat runt omkring mig, är det jättetrögt.

Men den här veckan är en bra vecka för jag har redan passerat mitt mål med råge. Jag har också satt en deadline för när råmanuset ska vara klart. Så 30 april är datumet jag jobbar emot. Förhoppningsvis blir jag klar innan dess, men senast då ska det vara klart.

Hur går det för er andra? Har inspirationen infunnit sig eller är det arbete i motvind som gäller?

Det här inlägget postades i Skrivande och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Fortsatt flyt

  1. Christina S skriver:

    Underbart med flyt!!
    Själv är jag inne på de sista kapitlen för den här sista redigeringsrundan. I morgon ska jag börja fixa till allting som jag kommenterat och på månad skickas manuset förhoppningsvis iväg till förlag 🙂
    Jag längtar faktiskt efter att få fortsätta på mitt råmanus för bok 2, har så många scener som bara väntar på att få skrivas ner 🙂
    Kram

    Gilla

  2. Anna skriver:

    Jobbar lite i motvind för tillfället. Skulle nog behöva någon att bolla lite idéer med 😛

    Gilla

  3. Sofia Fritzson skriver:

    Härligt med flyt! Jag sitter mest och sneglar på bokrean … 🙂

    Gilla

    • Sara Dalengren skriver:

      Haha, det gör jag med 🙂 Råkade slänga i väg en till beställning idag. Plus att jag skickade bud med mamma som skulle till Ica Maxi. Snart börjar hyllorna protestera, men jag jublar 😉

      Gilla

  4. Veronica A. skriver:

    Va kul att du får mkt gjort den här veckan! För min del är det lite motvind. Haft så mkt annat för mig den här veckan så känns som om skrivandet inte har fått ta lika stor plats. Fast deadline är på söndag så får allt sätta in i en högre växel 🙂

    Gilla

Kommentera

