Ny milstolpe

I dag passerade jag äntligen 30 000 ord. Veckan gått bra och jag har kunnat skriva varje dag. I går blev det bara en halvsida eller något sådant, men det var full rulle hela dagen och det var inte förrän på kvällen jag kunde sätta mig en stund. Jag är verkligen ingen kvällsskrivare. Min hjärna är så mosig då att jag knappt kan tänka.

Vi får se hur mycket jag får gjort i helgen eller om jag ska ta det lite lugnt och satsa på att läsa ut ett par påbörjade böcker, innan månaden tar slut.

Får ni mycket gjort under helgerna?

Det här inlägget postades i Skrivande och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Ny milstolpe

  1. Christina S skriver:

    Yay!!
    Bra gjort!
    Mina barn är ju så stora nu så jag brukar kunna få sätta mig i någon timme (ostört) och få skriva även på helgerna. Min man får greja i garaget med jeepen och jag får skriva. Bra fördelning tycker jag 🙂
    Kram och ha en riktigt bra helg!

    Liked by 1 person

Kommentera

