Då var påsken över

Innan påsklovet drog igång hade jag lite ångest för huruvida jag skulle få något gjort med hela familjen hemma och lediga hela veckan. Men det gick otroligt mycket bättre än förväntat. Redan under måndagen, då jag skrev på biblioteket, kändes det som om någonting lossnade och senare på kvällen hade jag skrivit mer än halva veckomålet 🙂

Sedan fortsatte veckan i rasande fart och jag fick massor gjort. Det slutade med att jag skrev mer än dubbelt så mycket som mitt mål på 5000 ord i veckan.

Den här veckan hoppas jag kunna kryssa för några av de elva scener som återstår av råmanuset. Slutet kommer lite närmare för varje skrivpass och samtidigt som jag vill njuta av den känslan kan jag inte låta bli att planera nya skrivprojekt. För ni vet hur det är… Kommer det en idé, eller tre, då måste man skriva ner dem med en gång. Nu är det dessutom bara dagar kvar till april och Camp Nanowrimo. Och tar råmanuset slut halvvägs in måste jag ju ha något annat att skriva på 😉

Det här inlägget postades i Skrivande och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

