I morgon smäller det!

Camp Nanowrimo drar i gång! Någon mer som är på?

CNW_Participant_Square

Mitt mål för månaden är 25000 ord. Nu tror jag inte att det är så långt kvar på råmanuset för Varghamn, men jag har ett litet kortare projekt som jag har påbörjat vid sidan om, som jag väldigt gärna vill skriva mer på. Men jag har bestämt att jag inte får skriva något på det manuset förrän jag färdigställt första utkastet av Varghamn. Så under april ska det manuset bli klart. Gärna någon vecka innan deadline så jag får skriva lite annat också 🙂

Jag har fixat en ny liten wordticker till höger och längtar tills jag kan börja uppdatera den. Jag gillar verkligen hela konceptet med Nano, även om det är stressande när man inte känner att man får tiden att räcka till och man halkar efter. Men projektet för inte bara med sig stress utan även en hel del pepp. Och man känner sig så duktig de dagar man lyckas ta sig ikapp och över månadskurvan. Alltså ställer jag upp när jag har möjlighet, det får bära eller brista. Och även om månaden slutar med besvikelse, har man ju alltid hunnit få ned några ord 🙂

Det här inlägget postades i Skrivande och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till I morgon smäller det!

  1. Lion´s Library skriver:

    Vad kul, lycka till! 🙂

    Gilla

  2. Sofia Fritzson skriver:

    Det bästa med NaNo är att det egentligen inte går att misslyckas. Alla ord man får ner är bättre än inga ord. Kör hårt! 🙂

    Gilla

Kommentera

