Camp Nano Dag 1-2

Camp Nanowrimo är i gång! Jag fick en kanonstart igår och skrev långt över dagsmålet på 834 ord. Ändå är det så skönt att målet är på just den summan, istället för de där 1667 orden som gäller under november, för ibland känns de helt omöjliga. Dessutom blir man snabbt väldigt långt efter om man har en dålig dag eller två.

Idag har det gått lite trögare och det beror på tidsbrist. Det blev bara en liten kortis på eftermiddagen och drygt 300 ord.

Varghamn Precis som senast under nano i november, har jag snickrat ihop ett provisoriskt omslag. Jag och paint är ju en match made in heaven, som ni ser 😉 Men det vore ju tråkigt att lämna omslagsfältet tomt under nanowrimo och alltid kan det ge lite inspiration. Mörkhåriga Anja är såklart en svart varg.

Min lilla nano-ticker börjar sakta fyllas på, medan Varghamn-tickern nu äntligen är full. Nu ska jag bara avsluta projektet också. Jag tror att det är mindre än 10000 ord kvar, men det märker jag snart.

Det här inlägget postades i Skrivande och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

