Jag är klar!!

Visserligen bara för stunden, för jag har redan en liten lista på allt som ska ändras och Kapitel 7 … Tja, om jag nu ens kan kalla det för ett kapitel när texten knappt hänger ihop över huvud taget.

 Råmanus – Varghamn

79149 / 70000 words. 113% done!

 

Min lilla wordcounter är i alla fall mer än full och jag har stommen klar. Trots att jag gärna skulle kasta mig över manuset igen och börja fixa allt, tänker jag ta en liten paus från mina skepnadsskiftare och låta texten få vila ett tag.

Med andra ord fortsätter Camp Nano och jag plockar upp ett annat råmanus och varvar skrivande med en sista redigering av En Midsommarnatt med hjälp av alla smarta kommentarer från mina testläsare 🙂

Det här inlägget postades i Skrivande och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Jag är klar!!

  1. Veronica A. skriver:

    Va härligt att du är klar med råmanuset, det gick ju snabbt! O lycka nu till med redigeringen av En midsommarnatt 🙂

    Gilla

  2. Sofia Fritzson skriver:

    Woho, grattis! Bra jobbat! Skriver du helt nytt nu eller fortsätter på något påbörjat?

    Gilla

  3. Katarina skriver:

    Hur fungerar camp nanowrimo? Jag har bara deltagit i den stora i november.
    Härligt att vara klar. Det där kapitlet får du ihop sedan. Grattis! 🙂

    Gilla

Kommentera

