En idé dök upp

Det brukar ju göra det, när man minst anar. Men istället för att lagra den någonstans i bakhuvudet eller anteckna ner den lite snabbt i ett av alla anteckningsblock, satte jag mig vid datorn en stund. Jag vet inte riktigt vart den kommer att leda, men just nu när jag befinner mig lite mellan manus och pysslar med lite av varje, tänkte jag – varför inte?

Annars är planen att försöka avsluta ett råmanus i sommar och köra ett litet manus-boot camp med en skrivarkompis. Men innan dess har jag en hel del planering att göra. Just nu vet jag faktiskt inte riktigt vilket manus som ska bli mitt sommarprojekt, så det första jag måste göra är att bestämma mig.

Det här inlägget postades i Allmänt babbel och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

