Önskedrömmar

Tänk att någon gång  framtiden kunna lufsa omkring i en sån här på heltid 🙂 Och inte bara jag, utan en massa andra svenska romanceförfattare såklart!

romancewriter

 

En klädkollektion för romanceförfattare kanske vore något för dig, Christina, att satsa på inför framtiden 😉

Det här inlägget postades i Övrigt och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Önskedrömmar

  1. Christina S skriver:

    Absolut!! Så snart jag fått ut första boken ska jag sätta igång 🙂 för en sådan tröja vill jag oxå ha! Har faktiskt så att jag kan göra sådana tryck 🙂

    Liked by 1 person

  2. Veronica A. skriver:

    Åh vill ha! NU! 🙂

    Liked by 1 person

Kommentera

