Ny månad – nya planer

April är över och även om jag inte skrev lika mycket som jag gjorde under mars, då jag var mitt uppe i Varghamn, har jag ändå fått en hel del gjort.

Jag färdigställde de sista kapitlen i Varghamn, gjorde en sista redigering av En midsommarnatt och skickade till förlag, samt skrev på mitt sidoprojekt. Dessutom började jag planera upp mitt sommarprojekt och jag måste erkänna att jag är totalt förälskad i den idén 🙂

Camp Nanowrimo gick vägen med det lite blygsammare målet på 25000 ord istället för det dubbla. Annars hade jag inte haft en chans den här månaden …

Nu i maj ska jag fortsätta att planera kommande manus och vänta in refuseringar 😉 Jag tänkte också införa lite romantiska boktips här på bloggen i form av ”Månadens romancetips”. Jag måste bara fundera ut vilken bok/serie som ska få kicka i gång det hela.

Det här inlägget postades i Skrivande och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Ny månad – nya planer

  1. Christina S skriver:

    Låter spännande med en ny idé 🙂
    Ser fram emot att se vad du tipsar om för böcker. Kanske kan jag hitta några nya författares böcker att börja läsa!
    Kram

    Liked by 1 person

  2. Veronica A. skriver:

    Oh va kul med månadens romancetips, det ser jag fram emot att få läsa om 🙂

    Liked by 1 person

Kommentera

