Idag redigerar jag en novell

Eller egentligen kan man säga att jag skriver om den helt och hållet, eftersom jag bestämt mig för att ändra tempus på novellen. Jag vet inte om det blir en förbättring eller inte, men det löser sig säkert när jag fått läsa igenom den några gånger till och landa lite i förändringarna.

Jag har lite funderingar på att skicka in den till en novelltävling, men jag tror att den kan vara i längsta laget för det. Vi får se!

Vad pysslar ni med idag?

Det här inlägget postades i Noveller, Skrivande och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Idag redigerar jag en novell

  1. Christina S skriver:

    På morgonen fick jag skrivet ca 2000 ord på manuset så det är jag väldigt nöjd med 🙂 får se om jag skriver lite mer i kväll. Beror på om mitt trötta huvud vill piggna till lite. Annars har jag jobbat vid symaskinerna en stund och pillat med webbshoppen 🙂 Tagit promenader med vovven i fina vädret.
    Kram

    Liked by 1 person

Kommentera

