Lika Olika – Nu är jag på gång!

Nu på morgonen passerade manuset den första milstolpen 10 000 ord och jag hoppas att jag ska slippa den där lilla dippen som alltid brukar komma när uppstartspeppen väl har släppt. Jag hade faktiskt en del som var lite motig för bara några dagar sedan så förhoppningsvis har jag redan tagit mig igenom den.

Mina karaktärer, är som titeln antyder, väldigt olika. Även om det ska visa sig att de har mer gemensamt än vad man vid första anblicken kan tro. Olikheterna är till en början som gjort för missförstånd, irritation och ilska. Men snart ska den irritationen få lätta och början till en vänskap tar istället vid. Kärleken kommer lite senare, trots att jag helst av allt skulle vilja hoppa direkt på den från kapitel ett. Men den som väntar på något gott 😉

Det här inlägget postades i Skrivande och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Lika Olika – Nu är jag på gång!

  1. Christina S skriver:

    Woho!!
    Det är ju så skönt att komma över de där första 10000 🙂
    Håller tummarna att det flyter på!
    Kram

    Gilla

Kommentera

