Inte många knop

Idag spenderar jag dagen i soffan. Efter en helg i Motala är jag mer än bara trött. Jag cyklade självklart inte, men jag inbillar mig att en tältnatt och två dagars oavbrutet promenerande är ungefär lika jobbigt som att cykla 30 mil. Varför skulle maken annars se piggare ut än mig? 😉

Motalatrippen gjorde att jag inte nådde upp till ordmålet för veckan, om jag inte gör värsta spurten nu idag… Men det känns inte så troligt så jag får komma igen nästa vecka istället. Jag ser riktigt fram emot det, för nu börjar det hända grejer. Det blir middag för två en grillfest och en kyss.

 

Det här inlägget postades i Skrivande, Vardag och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

