En positiv refusering

Det var vad som trillade in senast. Sådana är man ju inte direkt bortskämd med och nog är det roligare än bara ett nej tack. Särskilt när förlaget skrev att de gillade manuset och tog sig tid att komma med riktigt mycket feedback.

Däremot gör ju den där feedbacken att man vill sätta igång en ny redigeringsrunda och det är precis vad jag inte ska göra nu när jag är mitt uppe i ett råmanus och dessutom vill hinna redigera ett annat manus, samt skriva romantiska noveller nu i sommar.

Senast jag kollade hade dygnet fortfarande bara 24 timmar …

Det här inlägget postades i Skrivande och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till En positiv refusering

  1. Christina S skriver:

    Yay, positiva refuseringar är helt klart bättre än standard 🙂 Du får låta det vila under sommaren (om inget annat förlag nappar, vilket jag håller tummarna för) och redigera igen till hösten. Då hinner feedbacken sjunka in lite också!
    Kram

    Liked by 1 person

  2. Lion´s Library skriver:

    Vad kul 🙂 Lycka till framöver!

    Gilla

  3. Veronica A. skriver:

    Stort grattis! En positiv refusering är ju ett tecken på att man är på rätt väg 🙂 Håller tummarna för dig!

    Gilla

Kommentera

