Just nu

Igår var en bra skrivdag och den här dagen ser ut att bli lika bra. Snart passerar jag 20 000 ord!

Lika olika har precis som mina andra projekt en spellista och just nu lyssnar jag mycket på den här:

Det är visserligen ingen som dansar i mitt manus, men jag inbillar mig att den där härligt glada känslan finns i manuset. Eller ska finnas där när saker och ting ordnat upp sig lite mer och mina huvudkaraktärer fått upp ögonen för varandra. Ni vet, när man är sådär lycklig, glad och kär så man bara vill dansa.

Vad lyssnar ni på just nu?

Det här inlägget postades i Skrivande och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Just nu

  1. felicia skriver:

    älskar den låten

    Gilla

Kommentera

