Bara dagar kvar!

Sedan drar Camp Nanowrimo igång igen. Mitt mål kommer vara att skriva minst 25000 ord på Lika olika. Det har även varit målet för juni och det har jag faktiskt passerat under eftermiddagen. Hurra!

Någon mer som tänker hänga på?

Det här inlägget postades i Skrivande och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Bara dagar kvar!

  1. Christina S skriver:

    Lite sugen på att testa 🙂 Då kanske Brutna små regler äntligen skulle bli klart och även Dubbelliv och Dödliga parasoller (steampunk manuset) skulle komma igång ordentligt 🙂

    Gilla

    • Sara skriver:

      Ja, det tycker jag! Steampunk-manuset låter jättespännande. Om du skaffar ett konto kan du väl lämna en kommentar med ditt användarnamn så kan vi följas åt under juli 🙂

      Gilla

  2. Veronica A. skriver:

    Så bra det går för dig! Alltid lika kul att uppnå sina mål 🙂 Jag tror dock inte att jag kommer hoppa på Camp Nanowrimo den här gången, jag planerar nämligen att göra en intensiv redigeringsrunda de kommande veckorna med De Tidlösa, detta när jag får tillbaka det från lektör. Jag får se hur det går 😉

    Gilla

Kommentera

