En liten paus

Jag har tagit en liten paus i råmanuset för att ägna en tid åt redigerande. Min förhoppning är att kunna ha ett nyredigerat manus att ta med veckan då vi åker på semester, så jag kan läsa igenom den nya versionen och eventuellt tvinga någon familjemedlem att göra detsamma.

Målet på 25000 nya ord under juli ser lite övermäktigt ut. Men det kommer fler nanowrimos och jag har inte bråttom att färdigställa Lika Olika. Även om det lätt känns så när man har så många idéer som trängs i huvudet och i anteckningsblocken. De dyker upp betydligt fortare än vad jag hinner skriva, de rackarna…

I veckan har det också gått tre månader sedan förlagsutskick. Därför kan jag stryka ett av förlagen från listan av svar jag fortfarande väntar på, eftersom de inte längre skickar ut refuseringar utan hör av sig inom angiven tid till de som de är intresserade av.

Det här inlägget postades i Skrivande och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

