Det blir en Ensamvarg

Så mitt manus kan väl enkelt sammanfattas som:

Ensamvarg möter ensam varg …

Till namnet på serien har jag valt att fokusera på antagonisterna istället och därför kommer den kort och gott att heta: Flocken.

För övrigt har jag nog aldrig tvivlat så mycket på mitt skrivande som jag gör nu. Ena dagen ser jag fram emot att låta andra få ta del av texten och andra dagen är jag övertygad om att jag kommer att skämma ut mig totalt. Men det hör väl till …

Det här inlägget postades i Ensamvarg, Skrivande och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Det blir en Ensamvarg

  1. Christina S skriver:

    Jag tror att det kommer bli super med både titeln, serienamnet och omslag. Är så glad för din skull och ska bli så roligt att följa dig på den här resan ❤
    Kram

    Liked by 1 person

  2. Tobias Holmgren skriver:

    Bra lösning! Inga ovälkomna tre små grisar-tankar som kommer flygande.

    Liked by 1 person

Kommentera

