Hemma igen

Efter en härlig familjesemester på Gotland har jag åter landat i hemmets lugna vrå. I väntan på att provtrycket av Ensamvarg ska landa i min brevlåda ska jag ta och läsa igenom första halvan av råmanuset till Lika olika, som jag hunnit skriva tidigare i sommar. Jag känner att jag behöver lite tid att hitta tillbaka till texten igen efter några veckors uppehåll. Sedan är planen att börja skriva igen.

Under veckan jag har varit borta har det dykt upp en författarsida på Upper Room förlag och Ensamvarg ligger till och med ute för förköp i deras webbshop. Ensamvarg har också fått en egen flik i menyn ovan, så har ni lust kan ni kika in där 🙂

Det här inlägget postades i Ensamvarg, Skrivande och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

