Igår kom provtrycket

Hade jag inte delat säng med en klåfingrig två-åring hade chansen varit stor att boken fått ligga på kudden bredvid. Jag hade liksom lite svårt att sluta känna på den, bläddra i den och lukta på den.

IMG_20160802_151848

Så, ja. Det är nog vad jag kommer att ägna den här dagen åt också, när jag inte försöker tvätta upp alla kläder från semestern eller fixa med den författarsida på facebook som jag håller på att starta upp. Sociala medier är otroligt tidskrävande, men i dagens samhälle känns det som om man måste synas för att finnas och kan det locka någon extra läsare så är det värt varenda minut.

Det här inlägget postades i Ensamvarg, Media, Vardag och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Igår kom provtrycket

  1. Ninas corner skriver:

    Åh, vad härligt! Boken är så fin, och det måste verkligen vara en riktigt speciell känsla att få hålla i sin egen bok. 🙂

    Gilla

  2. Veronica A. skriver:

    Det måste verkligen vara en alldeles underbar känsla att få hålla sin egen bok 🙂

    Gilla

  3. Jättefin!
    Så roligt med allt som händer. Eftersom jag haft bloggsemester känns det som du kommit jättelångt på kort tid. Jättekul!

    Liked by 1 person

Kommentera

