Ensamvarg har gått till tryck!

Åh, det är så spännande 🙂

Jag har också beställt ett gäng med böcker som ska levereras hem till mig. Det ska bli underbart när de kommer. Då kommer det finnas signerade exemplar för den som är intresserad. Sedan är väl tanken att jag ska börja planera någon form av releasefest också. Jag får nog bolla lite idéer med Bea nästa gång jag träffar henne. Om hon inte blir för upptagen med att koordinera mina kläder inför bokmässan eller drilla mig i signering 😉

Kläder, ja. För mig är de mer som ett nödvändigt ont än som ett nöje. Men man kan ju inte vara intresserad av allt.

Skrivandet har gått riktigt bra i början av veckan. Det är lättare att koncentrera sig nu när Ensamvarg lämnat boet. Jag har inte hunnit iväg till biblioteket och skriva med sjuklingar här hemma och skolbussar som ska passas. Men fördelen med att sitta hemma är att man knappt ens behöver klä på sig. Bh är alltid valfritt och skulle man börja fulgråta för att en av karaktärerna man skriver om har det lite tufft (Ja, det hände igår…) så gör det ingenting!

Det här inlägget postades i Ensamvarg, Skrivande, Vardag och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Ensamvarg har gått till tryck!

  1. Bea skriver:

    Här ska det drillas – bootcamp vore det rätta ordet 😉

    Gilla

Kommentera

