Goodreads och dagens skratt

Screenshot_2016-08-24-19-44-47Igår roade jag mig med att lägga in Ensamvarg på Goodreads. Passade även på att ansöka om att bli en Goodreads-författare. Vi får se hur lång tid det kan tänkas ta, om jag ens blir godkänd. Det kan ju vara kul att ha en sida där också där man kan samla sina titlar när de blir fler. För fler ska de bli på ett eller annat sätt.

Annars har jag skrivit vidare på Lika olika under dagen och nu har det verkligen lossnat. Orden bara kom och det är en sådan härlig känsla när man verkligen får flyt. Jag hoppas att det ska hålla i sig under morgondagen med och helst ända fram till slutet. Jag har en bra bit kvar, men efter händelserna jag skrev om idag känns det som om jag glidit in på den avslutande tredjedelen av manuset. Lika olika blir precis som mina tidigare manus inte speciellt långt. Inga tegelstenar här inte. De håller sig mellan 60 000 – 80 000 ord. Lagom tycker jag, som själv drar mig lite för att läsa alltför tjocka böcker.

Måste bara dela med mig av en rolig bild också som gav mig dagens skratt. Jag kanske är extremt lättroad, men men…

Så min fråga blir såklart: Hur lång tid tog det för er att se den bruna hästen? 😉

Screenshot_2016-08-25-09-50-07

 

 

Det här inlägget postades i Skrivande och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Goodreads och dagens skratt

  1. Ninas corner skriver:

    Hahahhaha! Underbar bild. Precis min humor. 😀

    Liked by 1 person

  2. Maria skriver:

    Haha underbar bild. Jag älskar den. För mig gick det fort att bli godkänd som goodreadsförfattare, och då hade jag bara publicerat en novell och den andra var på väg ut. Det kommer gå bra! 🙂

    Liked by 1 person

Kommentera

