Nu så

Efter ett snabbt skrivpass nu på morgonen passerade jag gränsen!


Nu är det bara att fortsätta kämpa. Tidigare vi veckan skrev jag en ny lista på alla scener som är kvar att skriva i manuset, bara för att kunna stryka dem en efter en. Listor ska man aldrig underskatta. Det är otroligt vad de kan göra för motivationen.

Annars har vi misstänkt magsjuka här hemma, men jag håller tummarna för att jag ska klara mig. Jag har inte tid att bli sjuk nu. Speciellt inte som maken ska vara borta på jobb de närmaste dagarna… 

Det här inlägget postades i Skrivande, Vardag och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

