Planer för bokmässan!

Årets höjdpunkt för alla bokälskare närmar sig. Redan efter mässan förra året bestämde sig min man för att det här året skulle han också med, istället för att vara hemma och passa barn. Så hotell bokade vi redan i våras för att kunna spendera både lördagen och söndagen på mässan i år.

Bokmässan

Förutom att handla flera efterlängtade titlar kommer jag även att stå i Upper Room förlags monter och förhoppningsvis sälja några ex av min Ensamvarg. Som det ser ut i nuläget kommer jag att finnas i monter B03:48 under följande tider: (med reservation för ändringar)

  • Lördag: 11-13, 15-17
  • Söndag: 9-13

Så kom dit och säg hej om ni har en stund över. Det skulle göra mig jätteglad!

Det här inlägget postades i Mässor & events, Skrivande och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

