Det närmar sig!

Igår kom böckerna från tryckeriet. Jag vet inte hur många gånger under dagen jag tittade ut genom fönstret efter att ha hört ett ljud som möjligen kunde betyda att min bokleverans anlänt. Jag hann se en himla massa traktorer, husbilar, lastbilar och en och annan epa-traktor på landsvägen framför vårt hus. Jag vågade knappt gå på toaletten utan att sätta en vakt (någon av barnen) i fönstret för att hålla koll på trafiken. När min man kom hem från jobbet vid halv sju på kvällen var jag uppgiven och övertygad om att jag mot alla odd missat leveransen.

wp-1473159974222.jpgMen det är ju bara lite böcker, tänker ni nu och det kan hända att jag var lite väl fixerad vid ankomsten av böckerna. Jag fick inte något skrivit på hela dagen av just den anledningen. Till slut kom de i alla fall. Runt halv åtta på kvällen och sedan var det fest, i alla fall med mina mått mätt. Jag fick nämligen organisera en hel bokhylla med mina egna böcker, anteckningsböcker och pärmar med skrivrelaterade papper.

Underbart!!

Det här inlägget postades i Allmänt babbel, Ensamvarg och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Det närmar sig!

  1. Christina S skriver:

    De är så fina ❤
    Jag har redan reserverat en plats i min bokhylla för din bok 🙂
    Ska bli så spännande att få läsa den!
    Kram

    Liked by 1 person

  2. Ninas corner skriver:

    Grattis! Vilken härlig känsla!

    Liked by 1 person

  3. Anna skriver:

    Vad kul! 😀

    Liked by 1 person

Kommentera

