Nu finns även den tryckta boken ute!

I förra veckan anlände förlagets upplaga från tryckeriet och går att beställa av här. Inom kort ska den också finnas tillgänglig via nätbokhandlarna. Har ni inte möjlighet att komma till bokmässan under lördag eller söndag, men ändå vill ha ett signerat ex går det givetvis bra att beställa det direkt av mig 🙂 Se flik i menyn.

boken

Med manusskrivandet har det gått lite trögt under veckan som gått. Min man har varit bortrest med jobbet, jag har börjat skola in minstingen på förskolan och sedan lunchtid i lördags har jag varit sängliggande med feber, halsont och huvudvärk. Har precis tagit mig ur sängen och landat i soffan, men jag håller tummarna för att jag ska vara piggare i morgon. Det börjar dra ihop sig i råmanuset för Lika olika. Jag räknar med att det är ca 10 000-15 000 kvar. Men ska jag hinna det innan bokmässan blir det till att snabba på 🙂

Det här inlägget postades i Skrivande och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Nu finns även den tryckta boken ute!

  1. Christina S skriver:

    Krya på dig fina du ❤

    Liked by 1 person

  2. Boken är så himla snygg!
    Hoppas du kryat på dig nu 😊

    Liked by 1 person

Kommentera

