Nu tar jag helg!

after-writing-an-page-essay-in-an-afternoon-73209

Däremot har jag insett nu ikväll att jag nog vill skriva någon form av epilog, eller liten glimt av framtiden för ”the happy couple”.  En kortare scen som utspelar sig några år framåt i tiden och som effektivt fångar in frågan ”men vad hände sen då?” på ett lite småroligt sätt. Sedan har jag planerat upp en annan scen, modellen hetare, som jag vill stoppa in på lämplig plats också. Men det tar jag nästa vecka.

Nu är det helg och jag kryssar av råmanus nummer två från årets lista med skrivmål. Nu kommer resten av året stavas REDIGERING 🙂

Det här inlägget postades i Skrivande och har märkts med etiketterna , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Nu tar jag helg!

  1. Två råmanus hittills i år är verkligen bra jobbat! Hur kommer det sig att du skrivit två innan du börjar redigera?
    Trevlig helg! 😄

    Liked by 1 person

  2. Ninas corner skriver:

    Det är dig väl unt med helg! 🙂

    Liked by 1 person

Kommentera

