Nedräkningen har börjat

Bokmässan kommer allt närmare och jag längtar så mycket. Samtidigt är det lite av en skräckblandad förtjusing också. Min lilla bok på bokmässan, hur ska det gå?

För er som inte har möjlighet att komma till Göteborg och fynda böcker har Upper Room startat en kampanj där ni kan handla böcker till mässpriser via hemsidan ända fram till mässans slut på söndag. Under mässan kan ni hitta Ensamvarg i monter B03:48. Jag kommer att vara där och signera under lördag (11-13, 15-17) och söndag (9-13).

masspris

 

I går började jag första redigeringsrundan av Varghamn. Jag hann bara igenom prologen, men efter bokmässan är det full fart som gäller. Efter att jag har redigerat manuset en gång är planen att skicka till testläsare. Det känns onödigt att jobba för mycket med texten innan jag vet om intrigen håller eller om det är mycket som behöver skrivas om, men det ska bli spännande att se vad de som läst Ensamvarg tycker om fortsättingen 🙂

Det här inlägget postades i Mässor & events, Skrivande och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

