Nu är det min tur!

Sedan bokmässan slog upp portarna i torsdags har jag uppdaterat instagram var och varannan minut för att se montrarna, minglet, böckerna och författarna. Och jag har längtat så otroligt mycket.

Men i morgon är det min tur. I skrivandets stund packar jag och förbereder inför morgondagen. Det blir en tidig start hemifrån så jag behöver få en god natts sömn. Hur nu det ska gå till med alla tankar som snurrar i huvudet?😉

Har ni möjlighet kom förbi monter B03:48 och prata en stund.

Vi ses!

Det här inlägget postades i Allmänt babbel, Mässor & events och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Nu är det min tur!

  1. Christina S skriver:

    Iiiihh det ska bli så roligt att få träffa dig i morgon 🙂
    Sov gott i natt!
    Kram

    Liked by 1 person

Kommentera

