Bokmässan – Lördag

Med trötta fötter har jag landat på hotellrummet, men vilken härlig dag det har varit. Förutom att jag har sålt flera exemplar av Ensamvarg har jag träffat massa trevliga människor och självklart  köpt en del godbitar till mig själv också 😉

Några av dagens höjdpunkter:

  • Träffa Christina Schiller, vars skrivblogg jag följt under en längre tid. Längtar till jag får hålla din bok i handen!
  • Köpa ett signerat ex av Sofia Fritzson nya bok ”När drömmen slår in”.
  • Signera min egen bok Ensamvarg. Tack till alla ni som kom och köpte den. Ni gjorde mig så glad 😃

Bildbomb kommer så småningom… Men vill ni se lite uppdateringar från dagen, kolla in @beasbokhylla på Instagram.

Det här inlägget postades i Ensamvarg, Media och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

