Mitt första kommissionsavtal!

I dag har jag tecknat mitt första kommissionsavtal för Ensamvarg, så nu finns boken tillgänglig i Hjo bokhandel för den som vill gå in och känna lite på ett ex. Lite senare i veckan ska jag bege mig till en annan bokhandel och nästa vecka ännu en. Håll tummarna för att de vill ta in boken 🙂

Här hemma fortsätter redigeringen. Har som mål att hinna gå igenom minst ett kapitel varje dag, men gärna mer. Under allt råmanus-skrivande i år har jag riktigt sett fram emot att redigera. Nu börjar jag undra varför 😉

img_20160927_104721880

Det här inlägget postades i Skrivande och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Mitt första kommissionsavtal!

  1. Christina S skriver:

    Woho! Härligt!
    Håller tummarna att de andra också tar in den 🙂
    Kram

    Gilla

Kommentera

