Seg vecka, men nu är det helg!

Jag antar att jag har drabbats av någon form av baksmälla/boksmälla efter bokmässan förra helgen för jag har varit så trött, så trött den här veckan. Jag har vaknat med huvudvärk nästan varje dag. Jag kan bara tänka mig hur det måste vara för er som var där alla fyra dagarna.

img_20160929_135617265Men lite har jag allt fått gjort den här veckan. Jag har redigerat mig igenom kapitel 1-4 på Varghamn och besökt två bokhandlar angående Ensamvarg. För alla tidaholmare kan jag lägga till att boken nu även finns i bokhandeln hos er.

Idag är det den sista dagen i månaden och det är alltid lite spännande eftersom försäljningsstatistik och royalty alltid beräknas varje månad på Ensamvargs förlag. Det gäller dock bara den fysiska försäljningen eftersom jag tror att Elib redovisar per kvartal.

Förra månaden hade ju boken inte släppts än så då var siffrorna inget direkt att skryta med. Nu har den varit ute några veckor och dessutom befunnit sig på bokmässan där den hittade flera nya hem.

Någon mer som boksmälla till trots redan längtar efter nästa bokmässa?

Det här inlägget postades i Ensamvarg, Skrivande och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

