Ny dator och recensionsex

Det går framåt med redigeringen och mycket smidigare sedan jag fick hem min nya dator. Nu när jag slipper den extra skärmen vid sidan om kanske min onda nacke äntligen blir lite bättre också 🙂

Den här gången satsade jag på en mindre dator. Den väger nästan ingenting jämfört med den gamla och är jättesmidig. Jag kan till och med ligga och skriva i sängen. Ett stort plus!

I veckan har jag också skickat ut recensionsex av Ensamvarg till olika bokbloggar. Nu är det bara att hålla tummarna för att det gör boken mer synlig på bokmarknaden och att fler får upp ögonen för övernaturlig romantik 😉

Det här inlägget postades i Ensamvarg och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Ny dator och recensionsex

  1. Lovisa W skriver:

    Att skriva i sängen är ju sååå härligt ! 😀

    Liked by 1 person

Kommentera

