En smakbit av Ensamvarg

Bokbloggaren C.R.M. Nilsson delar med sig av en smakbit från Ensamvarg i dagens:

En smakebit på søndag

Det är bloggen Flukten fra virkeligheten som har startat det här återkommande inlägget där bokbloggare delar med sig av vad de läser just nu. För att komma till inlägget om Ensamvarg, klicka här.

Det är roligt att se att mina recensionsexemplar jag skickade ut i veckan har hittat fram till sina läsare, även om jag inte riktigt har vant mig vid tanken på att andra faktiskt ska läsa det jag i min ensamhet snickrat ihop. Men jag vänjer mig nog snart.

screenshot_20161009-134752   screenshot_20161009-134840

För er som blir sugna på att läsa kan jag tipsa om att Mofibo även har Ensamvarg om ni har ett konto där eller vill testa tjänsten gratis under två veckor. Annars finns ju alltid bibliotekets e-lån. Föredrar ni fysiska böcker får ni gärna lämna ett inköpsförlag på ert lokala bibliotek 🙂

 

 

Det här inlägget postades i Ensamvarg, Media, Skrivande och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

