Redigera mera! 

Jag har precis bytt soffan mot köksbordet och hoppas att lite kaffe och kaka ska få mig att piggna till och hinna redigera lite till i dag. Vad pysslar ni med just nu?

Det här inlägget postades i Skrivande och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Redigera mera! 

  1. Lovisa Wistrand skriver:

    Åh, vad gott det ser ut! 😀 Själv håller jag på att planera inför nya boken.

    Liked by 1 person

    • Sara skriver:

      Jag älskar att planera! I det stadiet kan verkligen allt hända. Jag har lovat mig själv att inte planera något nytt förrän jag avslutat ett par projekt… Men kommer bli svårt att låta bli 😉

      Gilla

  2. Jag skriver kapitalplan 🙂 (Kapitel för kapitel vad som ska hända)

    Gilla

Kommentera

