Snart helg!

Redigeringen fortsätter, ibland önskar jag att det gick fortare. Jag är över halvvägs men just nu är det mycket som behöver fixas med och skrivas om. Det får ta lite tid, tänker jag.

I veckan har jag varit på ljusparty, så snart kommer jag ha flera härliga dofter som gör mig sällskap när jag skriver. Skogens solnedgång hette det ena doftljuset och det låter väl passande? 

Lite tråkiga nyheter är att Upper Room på grund av sjukdom tyvärr inte kommer till Andra Världar imorgon. Men information och erbjudanden från förlaget kommer ändå finnas på plats för den som är sugen på att handla övernaturligt och fantasy! Under tiden mässan pågår kan ni handla böcker till mässpriser och dessutom går man köpa tre betala för två i förlagets nätbokhandel med fri frakt.

Det här inlägget postades i Ensamvarg, Skrivande och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Snart helg!

  1. Lovisa Wistrand skriver:

    Mysigt med ljus! Och vad duktig du är med redigeringen. Kämpa på!! 😀

    Gilla

Kommentera

